Психологічна служба ПДАУ є структурним підрозділом університету, який створено за наказом ректора №280 від 21.11.2013 р. для здійснення соціально-психологічного супроводу освітньо-виховного процесу в університеті.
Основною метою діяльності психологічної служби є створення комфортних умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів вищої освіти, збереження їх психологічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної пітримки всім учасникам освітнього процесу.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
1. Психолого-педагогічна діагностика - моніторинг змісту та умов індивідуального розвитку здобувачів вищої освіти, динаміки їх соціально-психологічної адаптації та професійного становлення.
2. Профілактика – систематична робота, спрямована на своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку особистості студента, запобігання виникненню проблем у міжособистісних стосунках та конфліктних ситуацій в освітньому процесі.
3. Просвіта - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
4. Консультування – багатофункціональна індивідуальна робота щодо вирішення запитів учасників освітнього процесу з питань навчання, міжособистісних стосунків.
5. Корекція – надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу у кризових ситуаціях.
6. Прогностика – розробка і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку студентів, визначення тенденцій розвитку міжгрупових відносин.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
• психологічний супровід навчально-виховного процесу;
• моніторинг актуальних соціально - психологічних проблем студентського середовища та своєчасне реагування на них;
• створення умов для реалізації творчого, наукового, особистісного й інтелектуального потенціалу студентів;
• здійснення психопрофілактичних заходів;
• психологічний супровід розвитку особистості студента;
• формування позитивного морально-психологічного клімату в студентському колективі;
• формування у молоді готовності до самостійного життя та професійної діяльності;
• надання психологічної допомоги студентам, викладачам та співробітникам університету у складних життєвих ситуаціях;
• підвищення психолого-педагогічної компетентності учасників освітнього процесу;
• психологічна підтримка сім'ям внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території університету.