Студенти академії - почесні гості та бажані працівники "Дельта-банку"

Студенти академії - почесні гості та бажані працівники "Дельта-банку"

У четвер 18 вересня уже традиційно "Дельта Банк" провів в Контакт-центрі по вул. Колективній, 10 у Полтаві День відкритих дверей. Ознайомитися із роботою якого мали змогу і студенти випускних курсів факультету Економіки та менеджменту Полтавської державної аграрної академії.

Полтавський Контакт-центр - єдиний на всю країну, тут приймають дзвінки з усіх куточків. На місяць обслуговують 400 тисяч телефонних дзвінків, тому постійно розширюються. За 4 роки кількість операторів виросла з 30 до 500 чоловік. Переважно це випускники провідних вищих навчальних закладів Полтавщини, зокрема Полтавської державної аграрної академії.
Кожен працівник Контактного центру має робоче місце. На столі комп'ютер і листи з таблицями. Майже всі місця зайняті. В Контакт-центрі діють кімнати відпочинку, облаштована зона для занять спортом. В Контакт-центрі діють школи менеджменту, лідерства і наставників.

У першій вчать керувати командою. У другій набувають навички ведення переговорів. Випускники третьої можуть професійно навчати інших. Школи доступні не відразу. Спочатку людина проходить програми вступного навчання та стажування, а потім практикується під наглядом керівника.
Всі, хто працює в Контакт-центрі, раз на півроку проходять атестацію. За її результатами отримують надбавку до зарплати за компетентність і знання. У центрі ведуть рейтинги відділів, визначають кращого працівника місяця і кварталу.

Контакт-центр має гнучкий графік, діє цілодобово без перерв, вихідних та святкових днів. Тому можна легко поєднувати навчання і роботу. Також сюди працевлаштовують без стажу, забезпечують повним соцпакетом.

Сподіваємось, що інформація, отримана в ході екскурсі, стане у пригоді нашим студентам.

      Помічник ректора Тетяна Бардіна

 

 

Мітки: