18 квітня 2018 року на кафедрі маркетингу в рамках тижня факультету економіки та менеджменту відбулась Х Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку». Усі учасники одержали програму конференції та сертифікати, а

Виступили: 
Писаренко В.В. – д.е.н, професор, завідувач кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ
Алдохіна Н.І., к.е.н., доцент, ст. викладач кафедри маркетингу,
Комаріст О.І., к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД У МОТИВАЦІЇ ДО ЕКОНОМНОГО ТА ЕФЕКТИВНОГО ВИТРАЧАННЯ ЕНЕРГІЇ УКРАЇНСЬКИМИ ВИРОБНИКАМИ
Боровик Т.В., к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія
УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Даниленко В.І., к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія
АДАПТАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ АГРОВИРОБНИКІВ ДО УМОВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ
Калюжна Ю.П., к.е.н., доцент кафедри маркетингу,
Родик Р.В., здобувач вищої освіти СВО «Бакалавр», напряму підготовки «Економіка підприємства», Полтавська державна аграрна академія
БІРЖОВИЙ ФОНДОВИЙ КРАХ XXI СТОЛІТТЯ
Кошова Л.М., асистент кафедри маркетингу, Полтавської державної аграрної академії
МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЗЕД УКРАЇНИ НА ЕКОРИНКУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Льовин А.С., аспірант кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія
ОСНОВНІ ВИМОГИ РИНКУ ПРАЦІ ДО СПЕЦІАЛІСТІВ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВ
Майборода О.В., асистент кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія
ПРОБЛЕМИ І АКТУАЛЬНІСТЬ СТВОРЕННЯ ОПТОВОГО РИНКУ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ
Решетнікова О.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Полтавська держана аграрна академія,
Joanna Dyczkowska, PhD in Economics, Zespół Marketingu i Przedsiębiorczości, Katedra Turystyki i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Politechnika Koszalińska
PROBLEMS AND PROSPECTS OF THE DEVELOPMENT OF AGRARIAN LOGISTICS IN UKRAINE AND POLAND
Терещенко І.О., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ
Хурдей В.Д., к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу;
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У ПІДПРИЄМСТВАХ АПК