Доступ до публічної інформації

  1. Структура Полтавської державної агарної академії

  2. Звіт ректора за 2019 рік

  3. Звіт ректора за 2018 рік

  4. Звіт ректора за 2017 рік

  5. Звіт ректора за 2011 - 2016 рік

  6. Звіт ректора за 2015 рік

  7. Звіт ректора за 2014 рік

  8. Стратегія розвитку на 2020 - 2025 роки

  9. Перспективний план розвитку Полтавської державної аграрної академії на період до 2025 року

  10. Концепція освітньої діяльності ПДАА

  11. Комплексна цільова програма розвитку ПДАА на період до 2020 року

  12. Статут

  13. Сертифікати
  14. Положення про вчену раду

  15. Рішення вченої ради академії

  16. Наглядова рада

  17. Положення про уповноважений підрозділ з питань запобігання та виявлення корупції

  18. Положення про обрання та прийняття на роботу науково-педагогічних працівників

  19. Положення про структурні підрозділи

  20. Положення про вчені ради факультетів

  21. Положення про підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників

  22. Положення про психологічну службу

  23. Положення про протидію булінгу (цькуванню)

  24. Склад керівних органів ПДАА

  25. Перелік вакантних посад у ПДАА

  26. Положення про студентське самоврядування

  27. Положення про раду молодих вчених

  28. Правила внутрішнього трудового розпорядку

  29. Колективний договір

  30. Перелік освітніх програм

  31. Підсумкові рейтингові показники роботи НПП за 2018 календарний рік

  32. Підсумкові рейтингові показники роботи НПП за 2019 календарний рік

  33. Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти

  34. Матеріально-технічне забезпечення

  35. Інформація про соціальну інфраструктуру

  36. Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

  37. Порядок подання та розгляд скарг здобувачів вищої освіти у ПДАА

  38. Якість надання освітніх послуг в 2018 році

  39. Якість надання освітніх послуг в 2019 році

  40. Відомості про самооцінювання освітньої програми Екологія

 

Фінансова звітність: