Open Space на тему: «Проєкти «вирощування» бренду міста»

Викладачі кафедри маркетингу та здобувачі вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг відвідали творчу зустріч у форматі відкритий простір (Open Space) на тему: «Проєкти «вирощування» бренду міста».

Захід відбувся в рамках реалізації маркетингової стратегії м. Полтава та за підтримки проєкту «Партнерство для розвитку міста» (проєкт ПРОМІС) Федерації канадських муніципалітетів 05 листопада 2019 р. у приміщенні дискотечно-виставкової зали Полтавського міського будинку культури (м. Полтава, вул. Майдан Незалежності, 5).

 

Здобувачі та викладачі брали активну участь у розробці проєктів та виклали власне бачення реалізації запланованих завдань.

 

Аудиторія: 

Мітки: 

Діяльність: