Тренінг для ЗВО з дисципліни "Стиль та імідж менеджера"

Загальновідомо, що 90 % вивченого забувається протягом місяця, якщо немає цілеспрямованих зусиль закріпити нові знання. Саме тому здобувачі вищої освіти у межах навчальної дисципліни «Стиль та імідж менеджера» (лектор – к. е. н., доцент Тетяна ВОРОНЬКО-НЕВІДНИЧА, доцент кафедри менеджменту) зміцнювали теоретичні знання за допомогою тренінгу.

Зокрема, студенти знайомилися із особливостями роботи PR-менеджера, взаємин із людьми, комунікацій із політиками, громадськими діячами, асоціаціями, громадою, журналістами, органами влади, експертами, блогерами, селебрітіс, артистами тощо, а також розглядали питання Government Relations (GR), Investment Relations (IR) у практичній діяльності.

Англійський соціолог, президент Міжнародної асоціації PR Сем Блек наводить таке визначення: «PR – мистецтво і наука досягнення гармоній за допомогою взаєморозуміння, що ґрунтується на правді й повній поінформованості».

Ігор Лядський, маркетолог-практик, коучер, зауважив, що формування іміджу та позитивної думки про організацію або окрему людину і є головною метою діяльності PR-менеджера. До того ж, класичний PR будується на тих фактах, які цікавлять аудиторію. Безперечно, чесність – це головний принцип PR, щоб викликати довіру, повагу, симпатію. Тому правильно вибудуваний PR з довгостроковими цілями – це правдива інформація з необхідними акцентами та відтінками.

Організатори заходу та студенти ННІ економіки, управління, права та інформаційних технологій ПДАА висловлюють щиру вдячність бізнес-тренеру за високий рівень професіоналізму, цікаву та яскраву зустріч і сподіваються на подальшу плідну співпрацю!

Віримо, що отримані знання та практичні навички допоможуть майбутнім фахівцям на шляху до бажаної професії!

 

Аудиторія: 

Діяльність: