Тимбілдинг на тему «Закони поведінки споживачів та психологічні особливості діяльності маркетолога»

29 вересня 2020 року практичний психолог Подлєсна Ганна Володимирівна, доцент кафедри гуманітарних і соціальних дисциплін, к. психол. н., провела для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» за СВО магістра тимбілдинг на тему «Закони поведінки споживачів та психологічні особливості діяльності маркетолога».

 

Основна мета – це розуміти поведінку споживача, адже це ціла галузь знань, і з огляду на це створити команду працівників служби маркетингу, яка б працювала й ефективно задовольняла потреби цільової аудиторії.

 

Одним із завдань, що викликало значний інтерес студентів, було формування власного бренду із урахуванням особливостей своєї конкретно визначеної цільової аудиторії.

 

 

 

Аудиторія: 

Діяльність: