Боровик Тетяна Вікторівна

Фото, посада, контакти

Кафедра: 

Маркетингу

Посада: 

доцент кафедри маркетингу

Науковий ступінь: 

кандидат економічних наук

Вчені звання: 

доцент

Контактна інформація: 

36003, Полтава, вул.. Сковороди 1/3, ПДАУ, корпус №4, кафедра маркетингу, каб. 462

e-mail:  tetiana.borovyk@pdau.edu.ua;     borovyktv@gmail.com

тел. (0532) 56-98-24

Ідентифікатори науковця:

Основні навчальні дисципліни: "Логістика", "Логістичний менеджмент", "Маркетингова збутова політика", "Транспортна логістика", "Товарна інноваційна політика".


Науково-дослідна робота здійснюється за темами:
1) «Формування маркетингового забезпечення конкурентоспроможних стратегій розвитку підприємств на продовольчому ринку» 0122U201973, 2023-2028 рр.
2) «Розвиток підприємництва: управлінські, економічні, інноваційні та правові аспекти», розділ «Формування збутової політики аграрного підприємства, конкурентоспроможність виробничо-комерційної діяльності» (замовник товариство з обмеженою відповідальністю «ПАФ ГАРАНТ»

Освіта

У 2005 році закінчила Полтавську державну аграрну академію за спеціальністю “Фінанси”, та здобула кваліфікацію магістра з фінансів.
У 2010 році закінчила Полтавську державну аграрну академію (Інститут післядипломної освіти) зі спеціальності “Економіка підприємства” та здобула кваліфікацію “Спеціаліст з економіки підприємства”.

Аспірантура

  • • 2005-2008 рр.: аспірантура Полтавської державної аграрної академії.
    Кандидат економічних наук  за спеціальністю – 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)  (ДК № 058364 від 14.04.2010 р.),
    • Тема дисертаційного дослідження: “Розвиток маркетингової діяльності плодоовочевих господарств на ринку органічної продукції”.

Докторантура


Досвід роботи

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 14 років, у т.ч. у ПДАУ 14 років.

Знання мов

Українська, англійська

Підвищення кваліфікації

1. Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ післядипломної освіти, свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/000911-16 від 30 вересня 2016 р.) за напрямом «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Інноваційні технології при викладанні дисциплін: Маркетинг послуг. Міжнародний маркетинг. (108 год./ 3,5 кредити)
2. Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". Тема: «Впровадження сучасних технологій навчання дисциплін з маркетингу» свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 01597997/00618-18 від 25.06.2018 р. (150 год./ 5 кредитів).
3. Член громадського об’єднання «Офіційна сільськогосподарська дорадча служба» (Свідоцтво сільськогосподарського експерта-дорадника №60 від 28.11.2019 р. 36 год./1,2 кр.),
4. Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ неперервної освіти і туризму, свідоцтво про підвищення кваліфікації СС00493706/014573-21,  тема: «Впровадження сучасних новітніх технологій навчання при викладанні дисципліни «Логістика», «Маркетингова збутова політика»
08.10.2021 р. (60 год., 2,0 кр.)
5. Міжнародне підвищення кваліфікації «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського Союзу та Україні». Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. 05-12 грудня 2022 року  м. Люблін (Республіка Польща). Сертифікат ES№10892/2022 від 12.12.2022 р. 45 год. / 1,5 кредити.
6. Підвищення кваліфікації за програмою «Роль соціального та емоційного інтелекту як найважливіших soft-skills ХХІ століття в освітньому процесі» в Полтавському державному аграрному університеті, в Центрі українсько-європейського наукового співробітництва.. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ADV-№060316-PSAU від 16.04.2023 р. 180 год. / 6 кредитів.

 

Участь у міжнародних проектах


Участь у семінарах

Взяла участь у понад 30 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах

Здобутки


Публікації

Приймає активну участь у міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях. Має більше 70 публікацій наукового та навчально-методичного характеру. Основні наукові праці представлені у доданому файлі.

Список публікацій: 

Обов'язки

• заступник з наукової роботи кафедри маркетингу
• координатор репозитарію  по кафедрі маркетингу.

Факультети: