Хурдей Вікторія Дмитрівна

Фото, посада, контакти

Кафедра: 

Маркетингу

Посада: 

заступник декана факультету економіки та менеджменту, доцент кафедри маркетингу

Контактна інформація: 

36003, Полтава, вул.. Сковороди 1/3, ПДАА, корпус №4, кафедра маркетингу, каб. 462

e-mail: viktoriia.khurdei@pdaa.edu.ua; market_pdaa@ukr.net (в темі листа вказувати "Для Хурдей В.Д.)

тел. (0532) 56-98-24

 

Ідентифікатори науковця:

  • Дата народження: 21 березня 1978 року.
  • Працює на посаді доцента кафедри маркетингу з 1 вересня 2000 року.
  • Основні навчальні дисципліни: "Маркетинг", "Університетська освіта"
  • Науково-дослідна робота здійснюється за темами:
    1. Формування конкурентної стратегії підприємств АПК та регулювання цінової політики на ринку сільськогосподарської продукції (номер державної реєстрації 0110U002782).
    2. Організаційно-економічний механізм формування конкурентоспроможності агропромислового комплексу (номер державної реєстрації 0110U000835).

Освіта: 

У 2000 р. закінчила Полтавський державний сільськогосподарський інститут за спеціальністю "Менеджмент організацій" та здобула кваліфікацію – економіст-організатор.

Аспірантура: 

  • 2002-2003 рр.: аспірантура Полтавської державної аграрної академії.
  • Кандидат економічних наук наук за спеціальністю – 08.07.02 - економіка сільського господарства і АПК з 2004 р.
  • Тема дисертаційного дослідження: «Шляхи підвищення конкурентно-здатності виробництва молока на основі реконструкції діючого виробничо-технічного потенціалу».

Вчені звання: 

Кандидат економічних наук, доцент

Досвід роботи: 

З 2000 року по даний час - Полтавська державна аграна академія.

Стажування: 

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 12 років, у т.ч. у ПДАА 12 років.

Підвищення кваліфікації: 

  • СТОВ «Світанок» Шишацького району, (2004 р.);
  • Полтавський університет економіки та торгівлі, кафедра маркетингу, свідоцтво про підвищення кваліфікації 12 СПК 491073, тема: «Сучасні тенденції розвитку маркетингу», 12.06.2009 р.
  • Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ післядипломної освіти, свідоцтво про підвищення кваліфікації 12 СПК 883445, тема: «Упровадження сучасних технологій навчання при викладанні дисципліни «Маркетинг»», 21.03.2014 р.

Публікації: 

Загальна кількість опублікованих статей 38, у фахових виданнях – 26. Приймає активну участь у міжнародних, всеукраїнських науково-практичних конференціях. Основні наукові праці представлені у доданому файлі.

Список публікацій: 

Обов'язки: 

  • заступник декана факультету економіки та менеджменту

Факультети: