Спеціальність "Маркетинг"

Підготовка фахівців у галузі знань 07 "Управління та адміністрування"
за спеціальністю 075 "Маркетинг"
Навчання здійснюється на денній формі навчання за ступенем вищої освіти "Бакалавр".

Маркетинг – це економічна спеціальність.

Основними причинами, які спонукали керівниц­тво академії розпочати підготовку  за даною спеціальністю є наступні:

  1. посада маркетолога – одна з найбільш перспективних і затребуваних спеціальностей в ринкових умовах;

  2. професія маркетолога нале­жить до найбільш високоопла­чуваних в Україні та світі!

Що таке маркетинг?

Маркетинг - основа сучасного бізнесу. Буквально «маркетинг» означає ринкову діяльність. Це - створення, просування, подання продукту покупцеві, управління взаємовідносинами з покупцем з вигодою для підприємства. Завдання сучасного маркетингу - визначення та задоволення людських та суспільних потреб.

Маркетинг є сполучним мостом між виробником і споживачем, а роль маркетолога – щоб кожен був максимально задоволеним, виробник прибутком, а споживач – товаром чи послугою. Знання з маркетингу це симбіоз економічних законів та психології. Завдання маркетолога – не просто продати товар чи послугу, а створити взаємовигідний міцний зв’язок між виробником і покупцем.

Хто такий маркетолог?

Маркетолог потрібен на кожному підприємстві, але кваліфікованих фахівців в цій сфері не вистачає. Тому, обравши навчання за спеціальністю «Маркетинг» на факультеті «Економіки та менеджменту», Ви отримуєте гарантію успішного працевлаштування та професійного росту. Саме маркетингова освіта найповніше відповідає вимогам кар'єрного зростання: чим вища управлінська посада, тим більшого значення набувають маркетингові знання.

  • Маркетолог – високооплачуваний фахівець, що мислить креативно.
  • Маркетолог досліджує ринок, щоб знати, чого хоче споживач.
  • Маркетолог бере участь у розробці нових товарів та удосконаленні існуючих.
  • Маркетолог аналізує конкурентів, щоб витримати конкуренцію.
  • Маркетолог визначає, де, як і за якою ціною продавати товар.
  • Маркетолог – фахівець, що цінує свою особистість, знає свої сильні та слабкі сторони, здобувши освіту маркетолога ви матимете змогу уміло використовувати принципи самомаркетингу і вигідно представляти себе як розумного та креативного спеціаліста поряд з вашими конкурентами та колегами.

На яких посадах можуть працювати маркетологи?

В Україні відсоток вакансій, які можуть займати маркетологи в організаціях щороку зростає. Основні посади, на яких може працювати випускник-маркетолог:

  1. Керівниками з логістики та збуту (директор з маркетингу, комерційний директор, директор з матеріально-технічного постачання).

  2. Фахівцями на таких посадах:

  • економіст зі збуту;
  • економіст із ціноутворення;
  • рекламіст;
  • фахівець з методів розширення ринків збуту;
  • фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою;
  • фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку;
  • брокер;
  • дилер;
  • товарознавець;
  • рекламний агент та інші.

Ліцензований обсяг набору – 50 осіб.

Термін навчання 4 роки.

Перелік конкурсних предметів

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Обов’язковий конкурсний предмет

Професійний конкурсний предмет

Конкурсний предмет на вибір вступника

Українська мова

Історія України

Географія

Біологія

 

Факультети: