Маркетинг у соціальних медіа – дієвий інструмент сучасного менеджера

24 червня 2021 року в межах реалізації проєкту Erasmus+ «SMM4WIN: Social media marketing skills for fostering the inclusion and employability of young people with disabilities» і за сприяння Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО), членами якої є викладачі кафедри менеджменту Полтавської державної аграрної академії у повному складі та здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії Микола Вовк та Олена Лопушинська, відбулась онлайн-конференція, до якої були залучені науково-педагогічні працівники провідних закладів вищої освіти, експерти з маркетингу та брендингу, члени УАРМБО, учасники проєкту.

Подібні проєкти свідчать про те, що на національному рівні зроблені кроки до підвищення інклюзивності українського суспільства та реформування системи молодіжної роботи. Під час обговорення учасники конференції зазначили, що на тлі активного розвитку соціальних медіа та викликів науково-технічного прогресу наявність у сучасної молоді цифрових навичок роботи з соціальними медіа визначатиме потенціал інклюзивності громадянина, можливості його участі в економічних і суспільних процесах, а також впливатиме на його конкурентоспроможність на ринку праці. Оволодівши навичками професійної роботи у соціальних медіа, молодь матиме нові можливості для просування себе як фахівця на ринку праці, побудови кар’єри в медіасфері та отримання доходів як експерта з маркетингу в соціальних медіа (SMM-експерта).

Окрім цікавого та корисного спілкування, викладачі кафедри менеджменту отримали змогу поглибити свої знання, які стануть у нагоді під час підготовки курсів «Маркетинговий менеджмент», «Бренд-менеджмент» і «Комунікативний менеджмент» на наступний навчальний рік та під час проведення профорієнтаційної діяльності щодо залучення абітурієнтів.

 

Аудиторія: 

Діяльність: