Участь аспірантки кафедри механічної та електричної інженерії ІТФ ПДАУ в публічному обговоренні освітньо-професійних програм

24 квітня 2024 року було започатковано практику публічного обговорення освітньо-професійних програм на платформі ГО «Академія Прикладних Наук».

За ініціативи  Налобіної Олени Олександрівни, докторки технічних наук, професорки, в. о. завідувача кафедри агроінженерії Національного університету водного господарства та природокористування, обговорювалися освітньо-професійні програми:

Агроінженерія для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 208 Агроінженерія, галузь знань 20 Аграрні науки та продовольство;

Агроінженерія для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 208 Агроінженерія, галузь знань 20 Аграрні науки та продовольство.

В обговоренні взяли  участь фахівців галузі агроінженерії,  експерти Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Інституту механіки та автоматики агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України, Центральноукраїнського національного технічного університету, Луцького національного технічного університету, Дніпровського державного аграрно-економічного університету, Полтавського державного аграрного університету та розробники освітньо-професійних програм Національного університету водного господарства та природокористування. До обговорення долучилася і здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти кафедри механічної та електричної інженерії ПДАУ Рижкова Тетяна Юріївна.

В онлайн-режимі відбулася продуктивна дискусія щодо змісту освітньо-професійних програм, структури та логічності розміщення освітніх компонент, оптимізації навчальних планів. У жвавій дискусії були окреслені рекомендації експертів НАЗЯВО та доцільні пропозиції від фахівців галузі агроінженерії щодо наповненості освітньо-професійних програм. 

Започаткована практика такого спілкування показала прагнення наукової спільноти до вдосконалення освітньо-професійних програм і навчального процесу, що неодмінно націлено на підвищення якості вищої освіти загалом.

Аудиторія: 

Діяльність: