Бренд-фотограф: яка його роль в маркетингу?

В основі світобачення сучасної людини лежить сприйняття, і бренди представляють думку клієнтів про надійність компанії, її продуктах, репутації і досвіді клієнтів.

Стратегія бренду необхідна кожному бізнесу, тому що вона забезпечує ясність щодо конкурентного середовища, положення на ринку і очікувань клієнтів. 

Студенти спеціальності 075 Маркетинг в межах навчальної практики мали змогу 29 червня 2022 року зустрітися з бренд-фотографом Інною Авраменко, яка працює з бізнесом, експертами, консультує по особистому бренду і візуалу.
Основні напрямки її діяльності:
- допомога у створенні сильного профіля в інстаграм, за допомогою правильно вибудованого візуалу;
- допомога експертам і брендам;
- розкриття вашої унікальності через візуал;
- збільшення кількості продажів та розширення цільової аудиторії;
- допомагає підняти внутрішню самоцінність і краще зрозуміти себе, як експерта.

Як проходить Бренд зйомка і що для цього потрібно?
Етап 1: знайомство онлайн або офлайн; проведення Бріфа (опитування), де за допомогою системи запитань, формується мета й цілі; пошук сильних сторін та унікальності; формується запит на зйомку.
Етап 2: ви отримуєте гайд, з допомогою якого легко підготуватися до зйомки, як самим, та і за допомогою стиліста.
Етап 3: сама зйомка (може бути як в студії, так і на вулиці), все залежить від напрямку вашої діяльності та ролі, яку транслюєте.
Результат: Ви отримуєте контент на 3-4 місяці, а інколи і більше. І це той контент, що Вас продає! Вам не доведеться думати, яке фото виставити, бо ви отримуєте цілу підбірку різних фото, в різних образах.