Маркетинг та Косметологія: з чого почати?

Студенти-маркетологи в межах навчальної практики 22 червня разом зі своїми викладачами намагалися розібратися в аспектах маркетингу в косметології. Що необхідно знати, щоб досягти успіху і популярності в б'юті-сфері? Куди ж рухатися далі? Пошук клієнтів - з чого почати? Як їх залучити до себе? Кращі методи просування?

Ірина Конько - косметолог, власниця Салону краси Cream Beauty Bar, сертифікований нутриціолог, що має свою власну лабораторію з виготовлення натуральної косметики КІ @cream.ki, допомоглда з'ясувати які підводні камені приховує ця індустрія.

Пані Ірина відкрила нам двері своєї лабораторії краси (ми були в захваті, навіть згадали свої лабораторні з хімії), і з надзвичайним натхненням розповіла про особливості своєї справи, поділилася особистими поглядами на процес побудови бізнесу і взагалі на життя. Дізналися про запуск нової лінії продукції, яка має яскравий патріотичний вигляд та цікаві назви (маска для обличчя «Перемога», пілінг «Джавелін», тонік «Червона калина», флюід для зони навкруги очей «Воля», крем для обличчя «Мрія»).

Рекомендації експерта в індустрії краси для потенційних клієнтів:
Перша порада - збирайте позитивні рекомендації.
- Найголовніше - це медична освіта. Адже кожен косметолог - це лікар. Йому необхідно знати всі тонкощі процесів, адже внутрішня краса безпосередньо пов'язана із зовнішньою. Косметологія не стоїть на місці, постійно виникають нові технології і методики роботи.
- Купуйте тільки якісну косметику.

Поради з просування в б'юті-індустрії:
- Залишайтесь доброю, чесною та уважною людиною. Ці якості приваблюють нових відвідувачів нарівні з професіоналізмом.
- Не обіцяйте клієнтам більше, ніж ви можете дати.
- Не обіцяйте диво-результат від однієї процедури, якщо потрібен цілий курс.
- Справжні профі прагнуть не тільки заробити гроші, але дійсно зробити кожного гарнішим.

Просування в соціальних мережах.

- Використовуйте маркетингову інформацію. Аналізуйте свою цільову аудиторію, проводите дослідження і опитування. Експериментуйте.
- Складайте контент-план.
- Спілкуйтеся зі своїми підписниками. Читайте і відповідайте на коментарі, питайте і слухайте.
- Акції, знижки та конкурси.
- Відео для сторіс-анонсів нової продукції.
- Фото і відео процедур.