Сенсорний маркетинг

В рамках навчальної  24 червня  студенти спеціальності Маркетинг відвідали магазин «Parfumer», який займається реалізацією оригінальних парфум «на розлив».

Дослідження відомого датського маркетолога Мартіна Ліндстрома (він працював з такими відомими корпораціями як Disney, Pepsi, AmericanExpress, Mars, McDonald’s, Mercedes-Benz та Microsoft), продемонстрували готовність споживача купити товар за:
- яскравий зовнішній вигляд – 46%;
- приємний аромат – 40%;
- смак – 23 %;
- приємний на дотик – 26%;
- під музичний супровід – 65%.

Сенсорний маркетинг – шлях до серця споживача!

75% емоцій людини виникають саме під впливом аромату, вдале застосування цього впливу маркетологами дозволяє:
- збільшити відвідуваність торгівельної мережі;
- продовжити час знаходження там відвідувача;
- підштовхнути споживача до імпульсивних закупок;
- зняти стрес від необхідності стояти в черзі;
- полегшити покупцю процес прощання з грошима тощо.