27 грудня 2022 року відбулося засідання робочої групи із розроблення ОПП Еколого-економічне рослинництво

27 грудня 2022 р., на кафедрі рослинництва Навчально-наукового інституту агротехнологій, селекції та екології Полтавського державного аграрного університету відбулося засідання робочої групи із розроблення освітньо-професійної програми Еколого-економічне рослинництво.
 
Метою зібрання було оновлення складу робочої групи та обговорення основних положень проекту ОПП Еколого-економічне рослинництво.
До складу робочої групи включено:
Володимир Гангур, доктор с.-г. н., ст.н.с.Гарант ОПП
Ольга Міленко, кандидат с.-г. н., доцентСергій Філоненко, кандидат с.-г. н., доцент
Ірина Домішкевич, здобувач першого року навчання ступеня вищої освіти магістр
 
   До участі в обговоренні проекту освітньо-професійної програми Еколого-економічне рослинництво було запрошено стейкхолдерів, зокрема Олега Палія, заступника директора – начальника управління розвитку агропромислового виробництва Департаменту агропромислового розвитку Полтавської обласної державної адміністрації; Михайла Сокирка, директора Полтавської державної сільськогосподарської дослідної станції імені М. І. Вавилова 
 
   Інституту свинарства і АПВ НААН, кандидата сільськогосподарських наук та Олександра Павлюка, головного агронома ТОВ «Полтава сад» Полтавського району, кандидата сільськогосподарських наук .
У ході засідання було обговорено програмні компетентності та відредаговано результати навчання визначені Університетом. У зв’язку із нагальною потребою покращення екологічної ситуації в регіоні, зменшення пестицидного навантаження в агрофітоценозах та формування екологічно-сталих агроландшафтів, запрошені стейкхолдери запропонували вивчити можливість збільшення в ОПП обов’язкових або вибіркових освітніх компонентів, які б забезпечили поглиблення знань щодо еколого-біологічного рослинництва.
 
   Члену робочої групи Ірині Домішкевич запропоновано організувати обговорення проекту ОПП серед здобувачів вищої освіти ступеня магістр та подати ретельно опрацьовані, виважені пропозиції щодо наповнення змісту освітньо-професійної програми.