Команда ПДАУ долучилася до проведення всеукраїнського підвищення кваліфікації

 

Полтавський державний аграрний університет спільно з Центром українсько-європейського наукового співробітництва організував всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації на тему «Саморозвиток у професійному становленні освітянина та науковця. Світові тренди та українські традиції».
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
У заході взяли участь науково-педагогічні співробітники закладів вищої освіти, наукові співробітники наукових установ, практичні працівники, докторанти, аспіранти, студенти та всі охочі, що цікавляться саморозвитком у професійному становленні освітянина та науковця. За підсумками навчання підготовлено збірник тез.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Головою організаційного комітету став ректор Полтавського державного аграрного університету Олександр Галич. До складу комітету також увійшли голова вченої ради ПДАУ Валентина Аранчій, проректор з науково-педагогічної, наукової роботи Олег Горб,
директор навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій Дмитро Дячков, завідувачка, доцентка кафедри менеджменту імені І. А. Маркіної Тетяна Воронько-Невіднича, керівниця навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих ПДАУ Юлія Вакуленко та керівник відділу із забезпечення освіти дорослих та інноваційного розвитку Володимир Дудник.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Після вітального слова організаторів та директора Центру українсько-європейського наукового співробітництва Михайла Віхляєва розпочався цикл авторських лекцій з тематики саморозвитку від старшого викладача кафедри маркетингу, провідного фахівця відділу маркетингу ПДАУ Ігоря Лядського.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Перша зустріч стосувалася західного напряму саморозвитку: від Сократа, Платона та Арістотеля до спікерів та письменників сучасності, зокрема Дейла Карнегі, Наполеона Хілла та Браяна Трейсі. Було розглянуто десятки течій, зокрема Time-менеджмент, нетворкінг, НЛП, стоїцизм, профайлінг, соціальний та емоційний інтелект, кросфіт та інші.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Під час другої лекції спікер розповів, на що орієнтовані східні школи, філософські школи саморозвитку, духовні школи Китаю та Японії, пояснив поняття «гуни», «йога», «агні-йога», «ікігай», «ощадливе виробництво» тощо.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
На третій лекції було презентовано кропітку й ґрунтовну роботу зі збору інформації про українську самобутність в контексті світових трендів саморозвитку, Було розглянуто питання світогляду давніх українців, зв'язки з філософськими школами інших країн, саморозвиток козаків, філософію серця та сучасних українських мислителів, що сприяють формуванню сильної нації.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Загалом підвищення кваліфікації виявилося цікавим та інформативним. Співпраця між Центром українсько-європейського наукового співробітництва та Полтавським державним аграрним університетом продовжується.
 
 

Діяльність: