Лекція-тренінг з ефективного SMM (Social Media Marketing)

У рамках роботи з удосконалення навчального процесу у співпраці зі стейкхолдерами та студентським науковим гуртком «Бізнес-інкубатор ідей» (керівник – к.е.н., доцент кафедри менеджменту Вороніна В. Л.) для здобувачів вищої освіти спеціальності «Менеджмент» проведено лекцію-тренінг з ефективного SMM (Social Media Marketing).

 

 

 

Про залучення на сайт компанії цільової аудиторії із соціальних мереж, формування позитивного іміджу компанії, планування роботи SMM- менеджера шляхом цілеспрямованих дій, а також про вимоги, які, звичайно, висуваються до фахівців сфери public relations, розповідала спікер заходу Рена Дарсанія – PR-менеджер компанії Yoda Consult.
Дякуємо спікеру та організаторам за цікавий та інформативний захід !!!