Восьма Школа органів студентського самоврядування

7 грудня  2019 року за ініціативи студентської ради Полтавської державної аграрної академії відбувся щорічний традиційний проект «Школа органів студентського самоврядування». Цього року даний проект реалізовувався вже в восьме в стінах академії.

Понад 50 чоловік (студенти не лише 1-2 курсів, а і ті, хто вже давно в студентському самоврядуванні, або ніколи не входив до його складу), майбутніх лідерів ОСС, стали учасниками цьогорічного проекту. Школа стартувала з самого ранку та з порції ранкової зарядки, щоб учасники мало змогу отримати ту необхідну енергію на весь день.

На відкриття завітали почесні гості, а саме:

  • ректор Полтавської державної аграрної академії Аранчій Валентина Іванівна;

  • керівник підрозділу з організації виховної роботи та перспективного розвитку Радочіна Юлія Ігорівна;

  • декан факультету економіки та менеджменту Галич Олександр Анатолійович;

  • декан факультету ветеринарної медицини Кулинич Сергій Миколайович;

  • декан інженерно-технологічного факультету Дудніков Ігор Анатолійович;

  • начальник Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Полтавського міськвиконкому Бабенко Олена Миколаївна;

  • депутат Полтавської міської ради Глазов Олександр Миколайович.

 

 

Всі гості привітали учасників та організаторів з початком, побажали успіхів і наснаги та наголосили, що Полтавська державна аграрна академія є одним із закладів вищої освіти, в якому проходить дуже велика кількість заходів та проектів щороку.

Школа органів студентського самоврядування являє собою одноденний інтенсив, який поділений на 3 етапи – теоретичний, практичний та ігровий.

Теоретичний етап являє собою тренінги для саморозвитку від успішних студентів старшокурсників чи випускників академії. Цього року їх було 4 – це лідерство, мотивація, тайм-менеджмент та самореалізація.

Практичний блок являє собою проходження вправ на командотворення (5 точок, які були розкидані по 4 корпусу), де учасники мають за обмежений час, діючи згідно вказаних правил, майже не спілкуючись між собою, але попередньо визначивши тактику, пройти її якомога швидше, демонструючи креативність та свої лідерські якості.

І завершальним етапом проекту стала рольова гра. Це той етап, де імітується модель діяльності студентської ради. Учасники мають оформити всю документацію, створити план роботи з мінімум 10-ма різними заходами та проектами, повністю прописати всі 10 ініціатив, подати кошториси та представити їх ввечері перед усіма учасниками.

Після представлення учасники мали змогу прорефлексувати про весь день, висловивши свою думку про переваги й недоліки проекту, що вдалося досягти, що зрозуміти і тд.

Проект закінчився пізно ввечері, адже всі учасники чекали представлення результатів та оголошення переможців школи. Всі учасники отримали сертифікати про участь та книжки про лідерство, а десятьох з них було відзначено сертифікатами переможців та нагороджено особливими подарунками.

Цей рік можна сміливо вважати роком експериментів, адже це саме той період коли було багато чого змінено. На прикладі тієї ж школи – купа нових персонажів, інші вправи, нові тренінги, змінений розклад і тд. Зміни це розвиток, саме тому е бійтесь ризикувати!

 

Томенко Дмитро

 

 

 

 

 

Аудиторія: 

Мітки: 

Діяльність: