Ефективні інструменти якісної освіти

 

1 березня 2023 року в ПДАУ відбувся вебінар «Традиційні та інноваційні методи викладання в закладі вищої освіти». 

Співорганізатори заходу: кафедра гуманітарних і соціальних дисциплін і відділ моніторингу та забезпечення якості освіти.

Мета заходу: поліпшення рівня методичної компетентності науково-педагогічних працівників, ознайомлення із практичними аспектами застосування ефективних технологій і методів навчання в освітньому середовищі.

 

З вітальними словами до присутніх звернулися керівниця навчально-наукового центру забезпечення освітньої діяльності та якості освіти к. екон. н., доцентка, професорка кафедри маркетингу Шульга Людмила та  керівниця відділу моніторингу та забезпечення якості освіти к. вет. н., доцентка, доцентка кафедри інфекційної патології, гігієни, санітарії та біобезпеки Лавріненко Інна.

Спікерка Ільченко Алла, к. пед. н., доцентка, доцентка кафедри гуманітарних і соціальних дисциплін, розкрила сутність і мету сучасного навчання; охарактеризувала особливості використання традиційних методів і прийомів організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності, її стимулювання, контролю та самоконтролю; продемонструвала, як за допомогою прийомів навчання можна осучаснити застосування традиційних методів навчання.

Матвієнко Леся, к. пед. н., доцентка кафедри гуманітарних і соціальних дисциплін, представила присутнім доповідь «Інноваційні методи навчання та інформаційно-комунікаційні технології: практика застосування в закладі вищої освіти», у якій розглянула такі методи навчання, як комп’ютерний скрайбінг, електронний скетчноутинг, ведення блогу, краудсорсинг та охарактеризувала практичні  особливості їх застосування.

Сизоненко Наталія, к. філол. н., доцентка, завідувачка кафедри гуманітарних і соціальних дисциплін, наголосила на мотивації основних суб’єктів освітнього процесу – здобувачів вищої освіти та викладачів, проаналізувала значущість мотивів для здобувачів вищої освіти, зокрема таких, як професійна спрямованість навчальної діяльності, міцні знання, інтелектуальне задоволення, отримання диплома; на конкретних прикладах продемонструвала методику застосування технології проблемного навчання, схарактеризувала проблемно-пошуковий, частково-пошуковий, дослідницький методи та технологію кейсів.

 

Науково-педагогічні працівники виявили зацікавленість до предмета обговорення: ставили запитання, дискутували, знайомили присутніх із власним досвідом застосування традиційних та інноваційних методів викладання та їх поєднання.

 

Висловлюємо вдячність усім, хто долучився до вебінару. Сподіваємося, що інформація була цікавою та корисною.